4/17/2013

Zdjęcia ;D

Proszę Brzoskwinia niestety nie dodałam zakładki na zdjęcia ze względu na to że mi się nie chciało ;P. Proszę oto twoje zdjęcia :





To zdjęcia golden retriwera wabi się Nero :)




A to kolejne zdjęcia Shagiego ( Brzoskwinia nie dodam filmików ;P ) 
Dalej zastanawiam się która przemiła osóbka oglądała mojego bloga z USA , nic bardzo serdecznie pozdrawiam tę osóbkę, jak również te które paczały na mojego bloga z innych krajów ;)
Życzcie mi powodzenia na testach, pozdrawiam pozdrowionych i niepozdrowionych też pozdrawiam.
The end is just the beginning...
Jagoda Lee

6 komentarzy:

  1. Za zdjęcia dziękuję :>
    A za filmiki, to policzymy się na gg :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pieski... Też chcę takie!!!! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostrzegam... JagodaLee ma chytry plan jak mi ukraść Shagiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty ty ty ... ja ci go zabiorę i ty nawet nie będziesz wiedzieć kiedy :P Haha Shagi będzie mój :D

      Usuń

layout by Sasame Ka