4/02/2013

Obrazki



Niestety nie znalazłam gifa z Kushiną i Minato, a wyobraź sobie że też go szukałam (wielkie umysły myślą podobnie ;D ) Mam coś podchodzące pod temat ale to nie to. Co do wcześniejszego gifu to fragment endingu Naruto SD , jak chcecie to możecie obejrzeć TU uwaga to o przygodach Rocka Lee i jego drużyny to taka parodia Naruto ( tak na marginesie to nie od niego wziął się mój nick, mój wziął się od tego   tu macie wersję polską Tu , wspomnienie z dzieciństwa taki sentyment kochałam tę kreskówkę  ;D ) wracając oto co znalazłam

Tu znajdziecie adres stronki na której to znalazłam, sądzę żę już dawno ją znacie a jak nie no to spoko ;D pozdrawiam. 



The end is just the beginning...
Jagoda Lee
 

2 komentarze:

  1. super gif. znalazłam kilka i pojawiły się u mnie i mam ich jeszcze więcej. niedługo się pojawią.

    OdpowiedzUsuń

layout by Sasame Ka