4/29/2013

Questions & Answers

Proszę brzoskwinia masz swoje Q&A
Na prośbę mojego kolegi :P zrobię coś takiego jak na Kina w swoich vlogach. Brzoskwinia po pierwsze nie wstawię filmików, po drugie nie zostanę vlog-erką i po trzecie nie zrobię challenga. A teraz parę słów wyjaśnienia jeśli chcecie możecie zadawać swoje pytania pod tym postem, a ja postaram się na nie odpowiedzieć ( oczywiście jeśli takowe się pojawią ;D ).  Pozdrawiam i wielkie dzięki że jest już ponad 1000 wyświetleń no i mam 7 obserwatorów, może w to się wydać dziwne ale ja skakałam ze szczęścia jak to zobaczyłam ( no do puki się nie dowiedziałam że to brzoskwinia wbił to 1000 wyświetlenie ;P )  Jestem wam bardzo wdzięczna, pozdrawiam wszystkich którzy kiedykolwiek odwiedzili mojego bloga oraz specjalne pozdrowienia dla tajemniczej osoby z Ameryki buziaczki dla was^^.



The end is just the beginning...
Jagoda Lee
 

3 komentarze:

  1. Gdzie zamierzasz iść do liceum? Czy nadal będziesz prowadzić bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mi się robić osobnego posta ( jestem równie leniwa co Shikamaru ;D ) Do I lub IV LO na biol-chem i nie wiem pewnie tak :)

      Usuń
    2. Dzięki za szybką odpowiedź.

      Usuń

layout by Sasame Ka