4/27/2013

The Versatile Blogger Award

Ok, chce serdecznie podziękować Kushinie Uzumaki z Historia życia i miłości Kushiny. Tego się szczerze nie spodziewałam naprawdę dalej się dziwie że komuś w ogóle podoba się to co piszę ^^. Teraz zasady: 
- podziękować nominującemu blogerowi
- pokazać nagrodę na swoim blogu
- ujawnić siedem faktów dotyczących siebie
- nominować piętnaście blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
- powiadomić o tym autorów.
 

No to te kilka faktów o mnie : 
1. Nie umiem przeklinać, serio tak po prostu nie umiem :) 
2. W dzieciństwie na podwórku nie miałam żadnej koleżanki, dlatego tyle czasu spędziłam na podwórku z chłopakami, musiało mieć to jakiś wpływ na moją wyobraźnie pewnie dlatego jest taka zrypana^^ 
3. Jestem ewenementem w mojej klasie dlatego że nie mam przekłutych uszu :D
4. Nie umiem się uczyć historii, nie potrafię zapamiętać dat  do tego lekcje z paniom Rainbow (Brzoskwinia wie o co ho :D )  to pewnie dlatego nienawidzę się uczyć historii.
5. Kocham koty i Itachiego Uchihę :D
6. Lubię rysować, wymyślać różne historyjki, maniaczyć w simsy  i jeść pizzę ;P
7. Uwielbiam czytać. Nie tylko książki ale też blogi osób które są wymienione poniżej ^^. Jednak nie strawię Zmierzchu po prostu nie mogę, tak jak książek o problemach nastolatków. Za to książek  Ricka Roriana, Michaela Scota lub Pierdodomenico Balccalario nigdy nie mam dość ^^ 

Moje nominacje  :

1. Narutoblog
2. Historii ciąg dalszy
3. Ai to yuujou
4. Ale ci co nie dbają o przyjaciół są gorsi od śmieci 
5. Family Namikaze   
6. Rodzina Namikaze
7. Naruto
8. Naruto nowy świat
9. Pusta strona pamiętnika
10. Zapisz co ci w duszy gra, ukaż swe marzenia... 
11. Nigdy nie wiesz co przyniesie nowy dzień 
12. Czerwone włosy Uzumaki 
13. Zostań ze mną i nigdy nie odchodź...   
14. Dzięki tej miłości nawet wizja własnej śmierci mnie już nie wystraszy...
15. Life is art 
16. Konoha no Kiiroi Senkō 

 No jest więcej niż 15 ale ciii... ;)


*17. Bo się obrazi :P Sennik 





The end is just the beginning...
Jagoda Lee

11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, ale ja nie biorę udziału w żadnych takich "zabawach." Moim zdaniem są one z lekka irytujące... Ale jak kto lubi, nie? ; 3
    Jeszcze raz dziękuję! Miło mi ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje!
    Ale ty kardziejko jedna!! Nie można tak kraść pozdrowień.... >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominacje. Postaram się szybko odpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Dziękuję za nominację, choć ostatnio ktoś mnie nominował. Cóż, napiszę coś więcej o sobie :D Nie widziałam cię wcześniej na moim blogu, ale widzę, że mam jakiś ukrytych... o! "wielbicieli" :D W każdym razie jako, że ty czytasz u mnie ja poczytam u ciebie.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, no dziękuje :D Bardzo mi miło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! Wbiłem ci 1000 wyświetlenie! Gratuluję! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czuj się wyróżniony ;P

      Usuń
    2. Jestę twoim 1000 wyświetleniem :O
      Zrobisz takie coś jak Q&A? :D

      Usuń
  7. Myślałam, że już podziękowałam, ale nieważne... Wiesz, byłam dosyć zajęta, a do hotelu wracałam dopiero o 21...

    No to: DZIĘKUJĘ CI O WSPANIAŁA KOBIETO! ŻYCZĘ CI DUŻO WENY I POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to Marta Anonim, jakby co, bo sobie zmieniłam nazwę xD

    OdpowiedzUsuń

layout by Sasame Ka