4/04/2013

Mój kotecek i nie tylko

Oto mój kotecek wabi się Kocia ( oficjalnie Kropka przynajmniej tak ma wpisane w papierach ale nikt jej tak nie nazywa ). Ma około 6 lat, dokładnie nie wiem bo jest przybłędą. A to parę zdjęć mojej Koci:
 
1. Mój kot śpiący u mnie na krześle.
2.Kocia śpiąca na dywanie w salonie.
3. Kotecek na tle moich ciuchów ;D

A teraz wielka prośba do Ani, mogę mieć w twoim powiadaniu pieska proszę. ( Najlepiej takiego jak ten na dole ) To Shaggy (czyt. szagi ) pies brata mojego kolegi to szczeniak owczarka niemieckiego. Jest taki słodki, że jak nikt nie będzie patrzył to sobie go przywłaszczę ( do Brzoskwini ty NIC NIE WIDZIAŁEŚ / NIC NIE CZYTAŁEŚ / NIC NIE WIESZ jasne ,poza tym jak chcesz to podrzucę ci w zamian tego futrzaka z za płotu wszystkim to wyjdzie na dobre ja: będę mieć ciszej w nocy chyba że chcesz to mogę odrazu oddać ci dwa, sąsiedzi: na pewno nie zauważą, ty : Tekla będzie mieć towarzystwo do zabawy widzisz wszyscy szczęśliwi ;P )



Shaggy:  Proszeeeeeee




The end is just the beginning...
Jagoda Lee

4 komentarze:

layout by Sasame Ka