4/12/2013

Młocianocki

Nowa seria Młoteczki nazwana Młocianockami. Jest to seria filmików z gry Grimind, proszę oto  linki do filmików:
Młocianocka - Grimind # 1
Młocianocka - Grimind #2

Do osób które odwiedzają to moje coś:
Możecie mnie ukatrupić, ale stres przed testowy powoduje brak pomysłów, brak pomysłów powoduje brak rozdziałów, a to z kolei powoduje brak notek. Jest mi przykro ale wszystkie moje myśli krążą wokół testu i tego czy się dostanę do tej szkoły co chcę ( ale wszyscy mi ją odradzają ;P).
Mam nadzieję że zrozumiecie, pozdrawiam.

The end is just the beginning...
Jagoda Lee

3 komentarze:

  1. Współczuje ci kochana. Mam nadzieje i trzymam kciuki aby ci się udało. Wierzę w ciebie Jaga. Życzę powodzenia przy testach i weny, dużo weny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagoda, dasz radę! Póki co cię nie ukatrupie za brak notek, bo masz test… Ale czekam!

    OdpowiedzUsuń

layout by Sasame Ka