5/29/2013

Info + reklama dla Brzoskwini

Tak mój fail na początek :D

A teraz do rzeczy
Ostatnio nie mam za bardzo czasu na pisanie bo jestem nękana w szkole. Wiecie koniec roku szkolnego i to w trzeciej klasie gimnazjum daje się we znaki. Dlatego chciałam bardzo serdecznie pozdrowić wszystkich moich nauczycieli za taki jakże sympatyczny ostatni miesiąc. Oraz specjalne pozdrowienia typu umrzyj, spłoń dla pani R. z tym swoim całorocznym sprawdzianem. Mam nadzieję że mnie zrozumiecie więc przechodzę do sedna nie wiem czy do połowy czerwca coś napiszę.

A teraz druga część.
Ze względu na głupotę Brzoskwini sennik jest blogiem usuniętym, oraz ze względu na jego lenistwo nie jest przywrócony. Nie będę się nad tym za bardzo rozpisywać gdyż na jego nowym blogu jest wszystko wyjaśnione (widzicie nie przywróci bloga bo jest leniem a tworzy nowego co to ma być) :P.
Oto link do jego nowego bloga 
Brzoskwinia - Błękitny Zamek 


Oraz jest tu mały bonus ponieważ razem z Anią Jaros, Minnou Josei i Kushiną Uzumaki założyłyśmy bloga o Akasiach ( wiem że 1/3 moich obserwatorów to te dziewczyny ale ciii.... :P ) 
 To link do bloga 
Miłość ma różne oblicza ...


The end is just the beginning...
Jagoda Lee

3 komentarze:

  1. Wcale ze nie lenistwo!!
    Le foch!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idiota z ciebie wiesz?! nie powiadomiłeś mnie o tym!!! Foch!!!

      Usuń
    2. E tam! Lenistwo da się wyleczyć ;)

      PS: Na clans nn :D

      Usuń

layout by Sasame Ka