6/02/2013

16. Zdam czy nie zdam o to jest pytanie ???



 INFO. Rozdział pisany przez Anię Jaros której serdecznie dziękuję ^^.

Był słoneczny dzień. Mijumi i Mark szykowali się do Akademii. Dziś mieli zdawać na gennina. Minato siedział z maluchami przy stolę i uspokajał je.
- Opanujcie się dzieciaki.
- Cicho bądź Minato! Na pewno nie zdam i będę jeszcze raz siedziała w Akademii, a Mark będzie jak ja zdam zapewne chuninem lub juninem.- powtarzała blondynka. Mark się zaśmiał i sam zaczął mówić swoje wątpliwości.
- Ty zdasz, a ja nie. A jeśli czegoś zapomnę? lub źle coś powiem! Jezu ja nie chce tego zawalić!- powiedział unosząc ręce ku górze. Minato się zaśmiał. Zaczął się martwić o Kushine. Już dawno po 7 a ona dalej śpi. To do niej niepodobne, pomyślał i podniósł się z krzesła.
- Jeśli to wam pomoże to was odprowadzę i na was poczekam maluchy.- powiedział z uśmiechem.
- Super!!- rzekła dziewczynka i wybiegła na dwór do psów. Minato ruszył na górę do pokoju czerwonowłosej. Zapukał, ale nie otrzymał odpowiedzi. Ostrożnie otworzył drzwi i wszedł do jej pokoju. Spała. Zaśmiał się i do niej podszedł.
- Kushina.... Kushina wstawaj.- powiedział do jej ucha. ta tylko przekręciła się na drugą stronę przy okazji łaskocząc go włosami po twarzy.- Dobra. Jak nie po dobroci to po złości.- rzekł i wziął dziewczynę na ręce. Zaniósł ją do łazienki, odkręcił wodę i wszedł z nią pod zimny strumień, ta jak oparzona wyskoczyła z pod prysznica. Chłopak śmiał się w niebo głosy, zmroziła go morderczym spojrzeniem.
- Co ty wyprawiasz, dattebane?!- krzyknęła wściekła.
- Budzę cię. Nie widać?- zapytał ze swoim uśmiechem chochlika ( dlaczemu chochlika ??? *-* dop. )
- Jesteś martwy Namikaze!- krzyknęła i zaczęła go gonić. Chłopak się śmiał. Gdy dotarli do salonu, Kushina podcięła mu nogę, a ten na nią wpadł. Ich twarze dzieliły milimetry. Spłonęli rumieńcem i chłopak z niej zszedł. Podał jej rękę, ta skorzystała z pomocy, po czym podniosła wazon i wylała jego zawartość na głowę chłopaka.
- Jesteśmy kwita, dattebane.- rzekła na odchody. Szybko wbiegła do pokoju i się przebrała. Gdy już wszyscy byli gotowi poszli odprowadzić maluchy do Akademii. Kushina zostawiła ich pod nią a sama ruszyła na pole treningowe numer 1. Po drodze spotkała Fugaku.
- Hej.
- Hej, dattebane. Po co idziesz na pole treningowe?
- Po to co ty. Chyba.
- Ja idę poczekać na swoich podopiecznych, a ty?
- To samo co ty.
- Jakie pole?
- 9
- 1
- To może cię na nie odprowadzić Kushina?
- Jak chcesz Fugaku.- rzekła. Chłopak odprowadził ją na jej pole, a potem ruszył na swoje. dziewczyna skoczyła na drzewo i czekała na swoich " studentów". Tym czasem Mijumi była w pokoju i wykonywała " Kage Bushing no jutsu". Wyszło jej za pierwszym razem. Potem poprawnie odpowiedziała na pytania i otrzymała swój ochraniacz. Wyszła i zaczęła iść w podskokach w stronę brata i kuzyna.
- Udało się! Udało!
- Brawo młoda.- powiedzieli jednocześnie. dziewczynka założyła swój ochraniacz na czoło i stanęła koło Minato.
- Namikaze Mark.- wyczytała nauczycielka. Chłopak ruszył za nią i tak samo jak siostra odpowiedział na wszystkie pytania poprawnie. Jutsu wyszło mu bardzo dobrze. Otrzymał swój ochraniacz i czekał aż nauczyciel wpuści ich do klasy. Czekali jeszcze pół godziny zanim nie zostało wyczytane ostatnie nazwisko.
- Senju Mihomi.- dziewczyna z nic nie mówiącym wyrazem twarzy zeskoczyła z parapetu i ruszyła za kobietą.
- Dobrze. Wykonaj nam " Kage Bushing no jutsu"
- Hai.- rzekła i wykonała pieczęć. obok niej pokazała się jej identyczna kopia. potem musiała jeszcze odpowiedzieć na pytania. gdy udzieliła poprawnie odpowiedzi otrzymała opaskę. wyszła i cały rocznik wszedł do klasy.
- No moi mili. Udało wam się. teraz przeczytam wasze składy i możecie iść na spotkania z senseiami. No to tak: drużyna 1: Mark Namikaze, Mihomi Senju, Hoteko Hyuga ...... drużyna 9: Mijumi Namikaze, Asuma Sarutobi, Ko Hyuga. Teraz lecie na spotkania z senseiami.- rzekł, a dzieciaki opuściły sale. Mark i Hoteko ruszyli przodem kłócąc się o to kto jest ich senseiem. Mihumi tylko pokręciła głową i ich wyprzedziła, po czym podbiegła do swojej grupy. Mijumi trochę się bała być w różnej drużynie niż jej brat. Dotarli na pole treningowe numer 9.
- Witam was maluchy.- usłyszeli głos za sobą. Odwróciły się i ujrzeli Fugaku.
- Ty będziesz naszym sensei?- zapytała podekscytowana Mijumi.
- Tak.- powiedział z uśmiechem- No to się przedstawcie i możemy wracać do domów- rzekł i zaczęła się rutyna .... Tym czasem na polu numer 1 dzieciaki rozglądały się w poszukiwaniu sensei. Kushina się zaśmiała i zeskoczyła z drzewa lądując za Senju.
- Ohayo, dattebane.
- Kushina! co ty tu robisz?- zapytał Mark.
- Co ja tu robię? Pomyślmy... A no tak! Przyglądam się swoim podopiecznym, dattebane.- rzekła z uśmiechem.- dobra przedstawcie się, powiedzcie typ natury.
- No to tak. Hotek Hyuga. Moim typem czakry jest : uwolnienie wiatru.
- Mark Namikaze, uwolnienie ognia.
- Mihomi Senju, uwolnienie wody oraz wiatru.
- Czyli łączy nas wspólny typ czakry młoda. no to teraz ja. Kushina Uzumaki. Mój typ czakry to uwolnienie wody. dobra. no to na dzisiaj koniec. jutro spotykamy się tutaj o 6. pa dattebane.- rzekła zanim nie znikła.

The end jak już mówiłam rozdział napisała Ania Jaros jestem jej za to ogromnie wdzięczna ( ale po części już swój prezent dostała jak uda mi się go dokończyć to w nie tak bardzo dalekiej przyszłości go opublikuję :P ). Jak wiecie to dobrze, jak nie wiecie to zaraz się dowiecie, ale mam taki zapiernicz w szkole że na zakrętach nie wyrabiam, a tym bardziej nie mam czasu na pisanie. A WIĘC dopiero po wystawieniu ocen będę mogła po prostu żyć, dlatego dopiero wtedy uda mi się coś napisać.
A teraz komentarze:
Ania Jaros - normalnie podziwiam twoją rodzinę serio, brata możesz pozdrowić bo u mnie chyba się już jakiś nawyk wykształcił ( jak to było odruchy warunkowe tak ??? ), teraz mam wymówkę hahaha.....( Hunger Games :P jeśli nie czaisz mojego zrypanego umysłu proszę oto wyjaśnienie LINK ;P
Weronek -  ooo....O.o nowy czytelnik OSOM :D, oto następny rozdział, popieram Kushina jest the best :D
Iga - chan - znowu mogłam się pośmiać ( nie żeby coś ) ja po prostu uwielbiam te twoje komentarze Shikamaru :P 
Minnou Josei - twoja "kłótnia" z Anią super :D dziękuję że specjalnie dla mnie toczysz zacięty bój z klawiaturą.
Brzoskwinia - miałeś mi tu komentować, a ty co robisz opierdzielasz się, normalnie foszek foreveroszek :P 
 No nic pozdrawiam wszystkich tajemniczych paczających i zapraszam do zostawiania po sobie śladu wtedy wiem, że jest ktoś dla którego mogę pisać, pewnie nie wiecie ale ja normalnie skaczę z radości kiedy widzę nowy komentarz, o obserwatorach to już nie wspominam :D. Pamiętajcie wasz walka z klawiaturą  skutkuje nowym komentarzem, a to uśmiechem u mnie na twarzy i poprawieniem mi humoru po ciężkim dniu w szkole. Więc zapraszam do komentowania czyli walki ze śmiercionośną klawiaturą i jakby to powiedział Chochlik : Pozdrawiam niepozdrowionych i pozdrowionych też pozdrawiam, oraz Kina : Trzymajcie się czeeeść :D 

The end is just the beginning...
Jagoda Lee

5 komentarzy:

  1. Ohy, ahy i lacha xDD Teraz Shikamaru będzie poetom od siedmiu boleści! Tak samo jak niańką i pisarzem, ale co tam :P I.. i ten no trochę czegoś nie zrozumiałam... Bo w tych ostatnich zdaniach powiedziane (napisane) było, że mają takie same typy chakry z tą Mijomi, a jest napisane, że ona ma wiatru a Kushina wody... Ale co ja będę tu o tym pisał Kakashi-sensei! Tutaj ja mam się swoją głupotą ze światem dzielić! I się pochwalę zrobiłam konia z origami ( na prawdziwym papierze do origami*^* jestem z siebie dumna) który jest akrobatą... Jak pociągnie się mu za ogon jego tylne nogi (nie wiem w jaki sposób) ale wyrzucają się do tyłu jakby był gimnastykiem :P Nie wiem czemu, ale ten widok mnie dobija xDD Zrobiłam też łabędzia batmana! Możesz być ze mnie dumny Kakashi-sensei! Nie mam się już moją głupotą podzielić O.o więc podrzucę Ci fajny link... warto go licytować xDD http://allegro.pl/show_item.php?item=3276773789#tabsAnchor Pozdrawiam :* Twój wierny Shikamaru xDDD ie no odwala mi :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... Mihomi i Kushina mają ten sam typ: uwolnienie wody... a Senju potrafi jeszcze uwolnienie powietrza :D

      Usuń
  2. Teraz nie będę się wysilać xD Ale "Dlaczemu" to moje słowo xD Notka fajna itd

    Pozdrawiam itd...

    OdpowiedzUsuń
  3. Thx........ Ja już mam te dalszą część tej historii, która miała się pojawić od razu... ale ciesze sie , że stawiłaś dattebane

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka, Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń

layout by Sasame Ka