5/05/2013

The Versatile Blogger Award 2

Dobra jak mam dwie nominacje to trzeba ruszyć swój leniwy tyłek ;D A więc Mega Wielkie dzięki dla Ani Jaros z Narutoblog oraz dla Minnou Josei ( Marta Anonim) z Historii ciąg dalszy
Dalej nie mogę uwierzyć że komuś się podobają moje wypociny :D A teraz do rzeczy.

Zasady: 
- podziękować nominującemu blogerowi
- pokazać nagrodę na swoim blogu
- ujawnić siedem faktów o sobie
- nominować jedenaście blogów , które według ciebie na to zasługują
- powiadomić o tym autorów

No to te fakty ze względu na 2 nominacje będzie ich więcej :
1. słucham wszystkich gatunków muzyki od szlagierów(to takie śląskie piosenki) po hip-hop jednak są pewni wokaliści i zespoły których nie znoszę
2. rzadko kiedy coś mi się śni a jak już to jest to mega dziwny sen typu lot samolotem klejonym taśmą klejącą :D
3. jestem wielkim śpiochem 
4. uwielbiam " Katastrofa w przestworzach" oraz historię Titanica
5. lubię biologie to przedmiot z którego najłatwiej mi się uczy 
6. nie mam talentu ... chciała bym napisać do pisania ale by mnie co poniektóre osoby zlinczowały ... do języków
7.  robię masę błędów ( co pewnie widać ) 
8. nie mam ulubionego koloru chyba że tęcza kwalifikuje się jako kolor ;D
9. nie wiem kim chce być w przyszłości 
10. jestem uzależniona od nutelli 
11. mam mega wybujałą wyobraźnię 
12. mam rodzeństwo
13. chce mieć chomika :D 
14. nie mam pomysłu na fakt 

Nominacje:
Dwa odmienne światy a jednak takie same... 
Wiatr przeznaczenia Minato i Kushina  
Zwaśnione rody 
To chyba tyle jeśli chodzi o nominacje jeśli kogoś tu brakło to bardzo przepraszam i albo nominowałam cie wcześniej lub po prostu mam sklerozę ( o proszę i jest 14 fakt o mnie ;D )
Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięki dziewczyny za nominacje :D
The end is just the beginning...
Jagoda Lee
 

4 komentarze:

  1. 1, 2, 3, 4, 6, 10, 12- Piątka! xD Ja tak samo… A ci będzie łyso, bo ja mam chomika [złowieszczy śmiech]! I proszę! Nominacja się należała^^ A co do zlinczowania, to nieeee… Przywiążemy cię do słupa i zaczniemy obdzietać do skóry, jeśli będziesz tak mówić :) Czekam na jakiąkolwiek notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację jest mi bardzo miło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe fakty... ale zamiast linczu to przywiąże cię do kszesła i będę na twoich oczach itasia torturować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację ^^

    OdpowiedzUsuń

layout by Sasame Ka