6/04/2013

Liebster Award ( yyy... 3 )



Ludzie realy ( czyt. ryly ) jak moje opowiadanie może się wam podobać nie ogarniam tego ale ok.
Mega wielkie dzięki dla Takeru z  http://rzeczywistosc-to-tylko-iluzja.blogspot.com/ nadal nie wieżę że możecie to lubić dobra bo mnie tu Ania przywiążę do krzesła i będzie mojego ( MOJEGO ) Itasia torturować albo co gorsza mnie zabije. Przechodząc do sedna oto zasady

Każdy kto dostał nominację odpowiada na jedenaście pytań, 
sam nominuje jedenaście blogów
(nie może nominować bloga od którego dostał nominację)
 i zadaje także jedenaście pytań.
Trzeba blogi nominowane przez siebie o tym poinformować.
Teraz pytanka
1.Ulubione Anime/Manga?
 Yyy... chyba oczywiste że Naruto :D, ale mam jeszcze kilka for egzample Król Szamnów (Shaman King), Kaichou wa Maid-sama,  Red Data Girl, SAO ( Sword Art Online ), jest jeszcze kilka :D

2.Co cię skłoniło do napisania bloga?
 Co mnie skłoniło szczerze to nie wiem. Jakoś tak szukałam obrazków MinaKushi i źle kliknęłam dlatego trafiłam na opowiadania. Spodobało mi się dlatego postanowiłam coś sama napisać. Jednak początkowo nie był to blog o Naruto, tylko moja wymyślona historyjka ale potem zmieniłam na Naruto.

3.Ulubiony rodzaj muzyki?
Nie posiadam takowego gdyż lubię wszystkie rodzaje. 

4.Ulubiony utwór?
Trudno się zdecydować ale chyba
77 Bombay Street - Up In The Sky Link

5.Co sądzisz o wyglądzie mojego bloga?
Jest bardzo ładny.

6.Rysujesz?
Tak jak chcesz zobaczyć moje bazgroły to możesz zerknąć do zakładki rysunki i obrazki.

7. ???
Moja odpowiedź to Okoń :D

8.Masz hobby, jak tak to jakie(prócz M&A i prowadzenia bloga)
Hobby raczej to nie jest ale lubię samoloty i wszystko co z nimi związane oraz ubóstwiam koty.

9.Ulubiony przedmiot w szkole(jeśli do szkoły chodzisz^^)
Tak chodzę do szkoły, właściwie kończę gimbazjum. A mój ulubiony przedmiot to biologia.  

10.Gdybyś był/była premierem to co byś zmienił/ła??
Nie wiem moją pierwszą decyzją było by pewnie : " Przestajemy ciemiężyć rycerzy Jedai oraz organizujemy Głodowe Igrzyska dla rządu ( oczywiście mnie nie wliczając :D ). Dodatkowo wypuszczamy Slendera na nauczycieli od historii i znosimy obowiązek robienia wszelakich kartkówek, sprawdzianów i testów. 

11.Lubisz placki??
Pewnie kocham ;D

Szczerze to nie wiem kogo nominować ale nich będzie
http://in-world-of-darkness.blogspot.com/ 
 http://akatsuki-zartem.blogspot.com/

i nie mam pojęcia kogo jeszcze dodać. Strasznie te osoby przepraszam ale albo cie już nominowała albo gdzieś mi umkną twój blog.

A teraz moje pytanka.
1. Twój ulubiony blog ? 
2. Najgorszy zespół jaki słyszałeś/łaś ?
3. Wolał/a byś byś ślepy/a czy głuchy/a ? 
4. Dlaczego ? ^
5. Co głupiego ostatnio zrobiłeś/łaś ?
6. Najbardziej skomplikowane danie jakie umiesz ugotować?
7.  Kot czy pies ?
8. Dlaczego ? ^
9. Czego najbardziej się boisz ? 
10. Jaka by była twoja pierwsza decyzja gdybyś został/ła władcą wszechświata ? 
11. W pokoju było Coś i Nic.
 Coś wyszło drzwiami a nic oknem.
Co zostało w pokoju? 

O odpowiedź na pytania proszę również moich obserwatorów najlepiej w komentarzu. Niektóre odpowiedzi mogą być głupie. 
Pozdrawiam jeszcze raz dzięki Takeru ( ty też możesz odpowiedzieć na pytania :D ) 
    

The end is just the beginning...
Jagoda Lee

4 komentarze:

  1. A prosze ;p

    1. Twój ulubiony blog ?
    Nie umiem wybrać... Tyle ich jest... Wszystkie są świetne ;_;

    2. Najgorszy zespół jaki słyszałeś/łaś ?
    One Direction, Big Time Rush, kapela mojego brata (on WYJE, nie ŚPIEWA!) xD

    3. Wolał/a byś byś ślepy/a czy głuchy/a ?
    Nic o.O

    4. Dlaczego ? ^
    Bo nie chcę być ANI głucha, ANI ślepa!

    5. Co głupiego ostatnio zrobiłeś/łaś ?
    - Wydaje mi się, że jestem tutaj potrzebna- nauczycielka od anga.
    - Skąd pani wiedziała?- jestem genialna, am not I?

    6. Najbardziej skomplikowane danie jakie umiesz ugotować?
    Jajecznica xD

    7. Kot czy pies ?
    Nic...

    8. Dlaczego ? ^
    Bo pies mi umarł... Kot również...

    9. Czego najbardziej się boisz ?
    Pająków...

    10. Jaka by była twoja pierwsza decyzja gdybyś został/ła władcą wszechświata ?
    Zniszczyć szkoły =.=

    11. W pokoju było Coś i Nic.
    Coś wyszło drzwiami a nic oknem.
    Co zostało w pokoju?
    To łatwe: "i: ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5. Sorry, literówka :D

      -Wydaje mi się, że NIE jestem tutaj potrzebna :p

      Usuń
  2. 1. Twój ulubiony blog ? Moje Historie :P
    2. Najgorszy zespół jaki słyszałeś/łaś ? Justin Biber :O
    3. Wolał/a byś byś ślepy/a czy głuchy/a ? Głuchy ;p
    4. Dlaczego ? ^ Bo jak nie będę widział to nie będę mógł grać na kompie ;D
    5. Co głupiego ostatnio zrobiłeś/łaś ? Wywaliłem się na rowerze, głową prosto w kałuże ;D
    6. Najbardziej skomplikowane danie jakie umiesz ugotować? Rizotto ;p
    7. Kot czy pies ? Kot :D
    8. Dlaczego ? ^ Bo futrzasty potwór ;D
    9. Czego najbardziej się boisz ? Burzy z piorunami :(
    10. Jaka by była twoja pierwsza decyzja gdybyś został/ła władcą wszechświata ? Umrzyłbym Justina Bibera, i sprawiłbym żeby Dżesika była choć trochę mądra :)
    11. W pokoju było Coś i Nic.
    Coś wyszło drzwiami a nic oknem.
    Co zostało w pokoju? Komputer :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzoskwinia, rozwalasz mnie ;p. Haha... A jeśli Bieber liczy się jako zespół, to chcę aby umrzył... >.<

    OdpowiedzUsuń

layout by Sasame Ka