12/24/2013

Życzonka + ważna sprawa



Siemano Internety
Jako, że mam w zwyczaju składać życzenia wszystkiemu co się rusza i gdzieś sobie żyje, chciałam wam złożyć najserdeczniejsze życzenia.

A łaciną poszpanuję :D
Laetum Festum Christi Nativitais,
Annumque Novum Faustum, Felice! Tibi opto!
Tłumacząc : Wesołych świąt narodzenia Chrystusa,
Szczęśliwego pomyślnego roku, Tobie życzę!

Teraz tak po polsku:
Tradycyjnie, jak co roku,
Sypią się życzenia wokół,
Większość życzy świąt obfitych
I prezentów znakomitych.
A ja życzę, moi mili,
Byście święta te spędzili
Tak, jak każdy sobie marzy.
Może cicho bez hałasu,
Idąc na spacer do lasu,
Może w gronie swoich bliskich,
Jedząc karpia z jednej miski,
Może gdzieś tam w ciepłym kraju
Czując się jak Adam w raju,
Może lepiąc gdzieś bałwana,
Jeśli śniegiem ziemia zasypana.

Chciałabym wam również podziękować za ten rok ( no prawie cały w lutym minie rok ), nie wiem czy coś opublikuję jeszcze w tym 2013 roku, bo chcę po prostu odpocząć na tych świętach, a że udało mi się dorwać do laptopa to piszę wam życzenia :D.

Teraz tak bardziej organizacyjnie. Tam po prawo jest ankieta, zmniejszyłam ilość kliknięć o połowę więc proszę kliknijcie te dwa razy. Dla mnie to jest ważnie, bo co z tego, że mam obserwatorów i wyświetlenia skoro nie znam waszej opinii na temat tego co piszę albo chociaż czy ktoś to czyta. Ja zaczynałam pisać dla siebie i dalej to robię, dlatego w zeszycie mam napisane już połowę rozdziału w przód + z dwa lub trzy one-shoty, ale nie mam pojęcia czy to w ogóle przepisywać czy nie, bo skoro te wyświetlenia to missclick’i to po co się męczyć. Dobrze wiem, że nie piszę idealnie, robię wiele błędów i mam problem z przecinkami ( jeśli kiedykolwiek zajrzy tu anonim z Miłość ma różne oblicza… to wiedz, że ja wiedziałam o brakach w przecinkach na długo przed tobą ).
To chyba wszystko, żeby nie było ja NIE PRZESTAJĘ PISAĆ chodzi mi tylko o to czy mam spędzać czas przed kompem i przepisywać te notki czy przerzucić się na pisanie komentarzy u Adriana pod simsami, bo wiem, że on na pewno je czyta. Pozdrawiam.

The end is just the beginning...
Jagoda Lee 

4 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=f8O0BwUlPpg
    Masz taką świąteczną nutkę :3 Nie musisz dziękować :**
    No i tak: Wesołych świąt!
    Bardzo się wysiliłam >.< ^_^
    W każdym bądź razie Masz takiego ładnego Itasia >///<
    http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1261686715482.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nutkę i Itasia <3
      Tak bardzo się wysiliłaś ;P jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

      Usuń
    2. Śmiesz w to wątpić? xDD
      http://www.zyczenia-swiateczne.com/kategoria/zyczenia-bozonarodzeniowe To masz tu stronkę i jak jakieś życzenia ci się spodobają to pomyśl, że są ode mnie <3333

      Usuń
    3. Ja nie wątpię, tylko potwierdzał to że włożyłaś wiele trudu w walkę z klawiaturą i to specjalnie dla mnie. To sobie tak teraz myślę, że wszystkie te życzonka na stronie są od ciebie bo większość mi się podoba :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ( mam taką buźke na klawiaturze na tablecie ) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

      Usuń

layout by Sasame Ka