9/08/2013

Libster Blog Award




 Serdecznie dziękuję Kami-sama. x3 z Opowiadanie Naruto All about Us... http://all-about-us-konoha.blogspot.com/ , strasznie ci za to dziękuję, osobiście jak przeczytałam wszystko co do tej pory napisałam to się w sumie załamałam ale cóż to jest tylko i wyłącznie moja opinia, nie?

Nominacja do Liebster Blog Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz mi 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

To teraz odpowiedzi na twoje pytanka: 
1. Gdybyś mógł/mogła przez jeden dzień być dowolną postacią z mangi/anime kim byś był(a) i dlaczego?
Osz kurde trochę trudno mi wybrać jedną ale gdybym mogła być postacią z mangi/anime Kaichou wa Maid-Sama to chciałabym być Misaki bo mogła bym wtedy pobyć z Usuim, wybacz Itaś, nie martw się ciebie dalej kocham. W Naruto nie było takiej postaci (dziewczyny ) która kochała się w Itachim więc ewentualnie zamieniłabym się z Kusiną.
2. Jakiego gatunku blogi lubisz czytać?
 Hmmm... lubię czytać fanfiction np. Naruto, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy oraz Król Szamanów. Jednak to nie wszystkie jakie czytam pojawiają się też tam różne opowiadania z reguły jakieś takie mroczne i tajemnicze ale nie tylko. Podsumowując, takie na jakie mam w danej chwili ochotę ;D.
3. Jakich gatunków muzyki słuchasz?
Słucham właściwie wszystkich gatunków muzyki. Jednak najwięcej popu, rocku, dubstepu i disco polo ( tak wiem jestem dziwna, ale cóż tak objawia się spędzanie czasu z moim tatą :D)
4. Co robisz gdy jest Ci smutno?
Nie wiem z reguły siedzę wtedy i czytam Mikołajka, słucham muzyki typu szanty lub oglądam stare kabarety oto przykład http://www.youtube.com/watch?v=X6rox6xhf40
5. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania bloga?
 Nie mam pojęcia, bardzo możliwe że z książek, filmów lub innych blogów, ewentualnie piszę do Ani ona zawsze pomoże, podpowie albo zacznie spamować "Kiedy rozdział ?" wtedy to trzeba wysilić mózgownice i coś napisać.
6. Jakie jest Twoje motto życiowe?
Chyba " Nie możemy się przejmować rzeczami na które nie mamy wpływu."
7. Jak zdefiniujesz słowo "przyjaźń"?
Jest to więź pomiędzy dwójką ludzi. Najczęściej są to ludzie którzy są dla siebie ważni, mogą też ze sobą rozmawiać o wszystkim.
8. Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie życia?
Nie wyobrażam sobie życia bez książek i muzyki oraz mojego kota ale Kocia raczej się nie kwalifikuje jako rzecz.
9. Ostania przeczytana przez ciebie manga/obejrzane anime?
 Kaichou wa Maid-Sama :D Koleżanka mi przypomniała, kiedyś miałyśmy na to Anime fazę :D 
10. Ulubiony kolor?
Jeśli tęczę można nazwać kolorem to tęcza, a jeśli nie to morski.
11. Opisz się w dwóch-trzech słowach?
Nieśmiała Ciekawska Marzycielka :) przyznaję się nad tym pytaniem siedziałam najdłużej. 

Moje nominacje:
Tu by się przydała taka ikonka  tego krzaka toczącego się na pustyni , gdyż nie chcę jeszcze raz nominować tych samych blogów które nominowałam już wcześniej więc proszę wybaczcie.

A teraz moje pytanka i proszę obserwatorów oraz osoby które będą to czytać o pozostawienie swojej odpowiedzi plissss ;D.
1. Jaka jest twoja ulubiona książka ?
2. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
3. Jak reagujesz na krytykę innych ?
4. Najgorsze danie jakie jadłaś/łeś ? 
5. Boisz się zmian ? Dlaczego ?
6. Najważniejsza ( dla ciebie ) rzecz w twoim domu ?
7. Jaką karę w piekle powinni otrzymać internetowi hejterzy ?
8.  Kto jest kimś ?
9. Twoja ulubiona piosenka?
10. Twój ulubiony szkolny przedmiot ? 
11. Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej ?

 Ok jeszcze raz dziękuję za nominację, przepraszam że nikogo nie nominowałam ale po prostu nie mam kogo ( wybaczcie ludziska jeśli was skrzywdziłam ). Czekam na odpowiedzi na moje pytania w komentarzach i od razu mówię nie muszą być to jakoś specjalnie przemyślane odpowiedzi , ja do tego bloga jak i do pisania podchodzę z dystansem i po prostu lubię mieć z tego przyjemność dlatego tak rzadko pojawiają się u  mnie notki. Ja po prostu muszę mieć odpowiedni humor żeby coś napisać.

The end is just the beginning...
JagodaLee

4 komentarze:

  1. 1. Jaka jest twoja ulubiona książka ?
    Nie mam ulubionej, ale mam kilka serii:
    Wszystkie książki Riordana
    Seria "Jutro" Jhona Mardsena
    "Młody Samuraj"

    2. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
    Archeologiem, ale ponieważ wtedy się mało zarabia, bd pisała książkę o mitologii- mam nawet pomysł i zacznę ją pisać kiedy skończę UNI ;p

    3. Jak reagujesz na krytykę innych ?
    Próbuję wziąść sb to do serca, a jeśli to są hejty od "Anonimków" odwdzięczam się tym samym ;)

    4. Najgorsze danie jakie jadłaś/łeś ?
    Ośmiornica :C < żyga>

    5. Boisz się zmian ? Dlaczego ?
    Nie boję się, bo nie xP

    6. Najważniejsza ( dla ciebie ) rzecz w twoim domu ?
    Komputer i iPod

    7. Jaką karę w piekle powinni otrzymać internetowi hejterzy ?
    Zakaz dożywotni na komputer :|

    8. Kto jest kimś ?
    Kimś jest ktoś, kto jest kimś xD

    9. Twoja ulubiona piosenka?
    Heh… Utwory AC/DC- najbardziej "TNT" i "Highway to hell" i Avicii- "Wake me up"

    10. Twój ulubiony szkolny przedmiot ?
    Polski i historia xD

    11. Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej ?
    http://blogger.com/
    www.gg.pl
    www.gmail.com

    Co się wzięło z tymi hejterami ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Jaka jest twoja ulubiona książka ?
    Em... jest ich bardzo dużo. Aktualnie jaram się krzyżakami oraz Darami Anioła.
    2. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
    Lekarzem ^^.
    3. Jak reagujesz na krytykę innych ?
    Liczę się z nią.
    4. Najgorsze danie jakie jadłaś/łeś ?
    To nie będzie danie, ale... coś do jedzenia.
    Chińskie żelki o smaku ryby ;-;. Do dziś mam traumę.
    5. Boisz się zmian ? Dlaczego ?
    Nie boję się ich, ponieważ każdego kiedyś czekają. Trzeba się na nie przygotować.
    6. Najważniejsza ( dla ciebie ) rzecz w twoim domu ?
    Moja ukochana poduszka... bez niej nie ma życia.
    7. Jaką karę w piekle powinni otrzymać internetowi hejterzy ?
    Co najmniej połowę wieczności głodu i smażenia oraz na neta to na wiecznośc.
    8. Kto jest kimś ?
    Każdy jest kimś xD.
    9. Twoja ulubiona piosenka?
    Maximum The Hormone - What's Up People, Nicki Minaj - Stupid Hoe oraz One OK Rock - No Scared.
    10. Twój ulubiony szkolny przedmiot ?
    Chemia i biologia i infa i matma xD
    11. Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej ?
    Fejsbuka, gg i bloggera.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Jaka jest twoja ulubiona książka ? Ulysses Moore, i Igrzyska Śmierci
    2. Kim chcesz zostać w przyszłości ? Pink fluffy unicornem!! :D :D :D
    3. Jak reagujesz na krytykę innych ? Różnie... często się wkurzam :P
    4. Najgorsze danie jakie jadłaś/łeś ? Obiad taty xD
    5. Boisz się zmian ? Dlaczego ? Jakich zmian ? xDD Nie będzie żadnych zmian xD Daj mi spokuj :D
    6. Najważniejsza ( dla ciebie ) rzecz w twoim domu ? Komputer <3
    7. Jaką karę w piekle powinni otrzymać internetowi hejterzy ? Karniaczek :D :D
    8. Kto jest kimś ? Kimś kto jest kto :D
    9. Twoja ulubiona piosenka? WSZYSTKIE ONE DIRECION!! :D
    10. Twój ulubiony szkolny przedmiot ? Geografia :D
    11. Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej ? Forum NosTale i Facebooka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZATŁUKĘ CIĘ ZA TĄ 9 ODPOWIEDŹ. POWIADAM ŻE CIĘ ZNISZCZĘ !!! TY TO ROBISZ SPECJALNIE PRAWDA, TO MNIE PRZEŚLADUJE...

      Usuń

layout by Sasame Ka