2/25/2014

Urodzinki :D



Siemanko Internety,

Jak pewnie widać po tytule dzisiaj są pierwsze urodzinki „Moich Historii” :D. Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę, że tyle wytrzymałam na bloggerze. Dzięki temu blogu poznałam kilka naprawdę fajnych osób, dlatego chce wam bardzo serdecznie podziękować za to, że ze mną byliście i ogólnie za wszystko. To teraz tak bardziej indywidualnie:

  Brzoskwinia/Kacper – tak czuj się wyróżniony w końcu jesteś moim 1000 wyświetleniem prawda ;P
  Akari/Ania – no cóż dzięki za popędzanie na gg, wkurzanie się na za krótkie notki, pomoc przy rozdziałach :D
  Miki/ Marta Anonim ( dla mnie zawsze nią pozostaniesz muahahaha… :P ) - za pierwszą krytykę, gnębienie o rysunki, dziękuję :)
  Iga-chan/ Akiko/ Shikamaru :P - co mogę ci powiedzieć Shikamaru, dzięki za genialne komentarze, grę w statki na gg, autoraf :D i pozytywny humor po przeczytaniu komentarza
  Kushina Uzumaki , Kenejla Uzumaki, ola98, Ciasteczkowy Potwór, ZjemCie, Anonimka Tenshi– również dzięki za komentarze :D, przyjemnie jest czytać pochwały :) 
  Kofstein, Anala Mclain, Amane Novembre, Ahiru, Claudy – chan, Madeleine Evans – dzięki wam osóbki za bycie patrzającymi :D, czyli dzięki za dostarczenie pozytywnego humoru na jazdę na rolkach :D
  Saba20, Yukarichan, Sensei/Aleksandra P., Arima Ahiru – za komentarze których się jeszcze nie doczekałam ;P
  Anonimom, w tym Basi która pojawiła się nie dawno ale bardzo cię serdecznie pozdrawiam :) - za samo pojawienie się tutaj i chęć walki z klawiaturą :D 
Oraz wszystkim innym których tu przywiało i byli tajemniczymi osóbkami :D Dodatkowo dzięki ci hejterze kimkolwiek (ktoś pamięta Kim Kolwiek ? ) jesteś, w końcu ile można słuchać samych pochwał :P

Wszystkich was bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję, że chciało (lub nie) się wam pisać te komentarze i czytać to coś, jeszcze raz DZIĘKUJĘ :*


Teraz tak trochę statystycznie, udało mi się :
  Wyskrobać 45 notek, w tym : 20 to rozdziały, 2 to one-shoty, 4 to blogger award, a te 19 to jakieś inne rzeczory
  Wysępić od was 217 komentarzy :D hura
  I na moment pisania uzyskać 10 396 wyświetleń

Wiem, że duuuża część ludu miała by bardziej zachwycające statystyki ale inni to nie ja :P, mojego bloga nie znajdziecie (na razie nie zapowiada się aby to się zmieniło ) na spisach blogów, a częstotliwość mojego pisania pozostawia wiele do życzenia więc no cóż dla mnie taki wynik jest naprawdę świetny :D
To chyba tyle ode mnie, a no tak notka kiedy?, gdzie? i w jakiej długości? No cóż moja odpowiedź brzmi nie wiem, na razie mam taki drobny nawał kartkówek i sprawdzianów wszelkiego rodzaju więc jak coś to najszybciej za dwa tygodnie, sorry :(  



The end is just the beginning…
JagodaLee

6 komentarzy:

  1. Budumtss... zapomniałam wcześniej dodać, że czytam xd gomene T^T

    ... Marta Anonim ←źle się kojarzy xD Wolę Miki xP Jaką krytykę?! No weź, teraz jestem ta zła ;-----; Now właśnie, rysunki. Dodaj jakieś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badumtss... :P
      Dla mnie zawsze nią pozostaniesz :P
      Niby od kiedy jesteś ta zła, to ja jestem ta zua :D i posady mi nie odbierzesz :P
      Nie dodam bazgrołów bo nowych nie mam, ostatnio nie mam ochoty na bazgrolenie inne niż w zeszycie od historii :D

      Usuń
  2. O to chwila prawdy.....
    Tak, tak to ja....
    Komcia bym dała wczoraj, lecz ze względów technicznych pojawia się dzisiaj....
    No a jak! Od tego skarbie jestem, chodziaż ostatnio to mnie trzeba gonić, ale kij z tym ;)
    Za dwa tygodnie?????????????????????????????????????? Mogę ci coś zrobić? Nie no żartuję, też mam obecne dwa tygodnie zapchane pracami klasowymi :/ No a jutro dwie! Nagato napisz za mnie poprawe z matmy....
    No dobra, ja zmykał kotku by na biolkę i mazje się pouczyć....
    Kisu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeeeee Najlepszego bloogu Jagody!! ^^

    I czemu nie chcesz przekłuć uszu? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeeee Dzięki :P
      O to mój najlepszy argument na świecie i nie można go podważyć... bo nie ;P

      Usuń
  4. Hej! Wpadłam dopiero teraz, bo wcześniej najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu :) Jestem dopiero w połowie czytania, ale bardzo mi się podoba :D Nie wiedzieć czemu, do gustu szczególnie przypadły mi one-shoty :) Jak znajdę chwilę, to na pewno doczytam resztę! Serdeczne dzięki za wpadanie i komentowanie moich bazgrol (inne-swiatlo)! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

layout by Sasame Ka