7/06/2013

4 000

Siemano Internecie teraz takie coś specjalnie dla was na z okazji 4 000 wejścia na mojego bloga. Proszę o to mój bazgroł.
 Pewnie się zastanawiacie dlaczego bazgrolę coś takiego a rozdziału dalej nie ma. To ze względu na fakt iż zdecydowanie bardziej wolę pisać/rysować na papierze, a jak teraz patrze na klawiaturę to mnie normalnie odrzuca ( zupełnie jak usłyszę piosenkę Rihanny tylko, że wtedy mam ochotę zniszczyć to coś z czego ona leci ). Więc wybaczcie i jak się zbiorę do kupy to na pewno rozdział opublikuję. 


Jak pewnie niektórzy wiedzą w środę (3.07) miałam urodzinki :D. Ci którzy czytają bloga Ani to na pewno wiedzą, jeszcze raz dzięki za te dedykacje :*. Ale zaskoczył mnie fakt że wujek Google też wiedział i patrzcie jakie życzenia dostałam :D.

No a teraz coś o co prosił mnie Brzoskwinia ( po raz kolejny zresztą ) zgadniecie o co prosił :
a) reklamę 
b) linka 
c) filmik
d) wszystkie odpowiedzi są poprawne 
Jeżeli wybrałeś/łaś odpowiedź "a" to wiedź, że wygrałeś/łaś możliwość nabicia wyświetlenia na blogu Brzoskwini - "Wizjoner"LINK .
To chyba wszystko... hmm... a tak pytania :D 
1. Co się otrzyma po skrzyżowaniu słonia z kangurem? 
2. Co oznacza skrót uss ? 
Liczę na ciekawe odpowiedzi i pozdrawiam. 

The end is just the beginning...
Jagoda Lee

6 komentarzy:

  1. Czemu nie ma notki!? Dlaczemu?! Jeśli chcesz pomocy to tylko wejdź na skype a ci pomogę....
    1. Słokangu
    2. Niewiem
    Czekam na notkę!!!!!
    Pozdrawiam , życzę duużo weny, udanych wakacji i aby notka ci się w głowie szybko pojawiła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwde mać! Napisałam komentarz i mówiąc grzecznie poszedł się jebać -,- Teraz będę pisać w skrócie... Bo tak xd (heh jestem zła Ψ(´▽`)Ψ Tak jak pisałam jestem zła i to nie tylko ja! Tak długo muszę szczekać ... No nic gratuluję tych 4000 wejść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i mądra ja zapomniałam *gratulacje dla mnie*
      Łan. Coś na miarę baletnicy od siedmiu boleści, lub całkiem niezłego sumo ...
      Tu. Uwalniam skamieniałe skamieliny.
      .
      .
      .
      xDDD A i tak możesz sobie info zaktualizować ^-^
      Tak i smutam, że nie wiedziałam, że masz urodzinki... Chyba, że wiedziałam i o tym zapomniałam (co jest bardzo, ale to bardzo możliwe =,= nie wiem czemu ta minka przypomina mi papugę O.o xd). No a więc zdrówka, pieniążków, weny dużo, nowych rolek (chyba, że nie potrzebujesz to wymyśl coś innego :P), żebyś miała fajnych znajomych w liceum i wszystkoego co sobie zapragniesz <33

      Usuń
  3. Dzięki za reklamę :P
    1. kanguro-słonia?
    2. Usser :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Sangur
    2. User? xD Nie wiem…

    Gratuluję i czekam na notkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. 1) Karsłoń!
    2) Unicestwienie Starej Suki?! (Tak jestem nienormalna)

    OdpowiedzUsuń

layout by Sasame Ka